Witryna Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.    Zamknij
   Witamy serdecznie na portalu Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa!
Slideshow Image 1 Slideshow Image 2 Slideshow Image 3 Slideshow Image 4
Kod weryfikacyjny: --- 
Polska Izba Inżynierów Budownictwa > Uchwały KKR > 2015 > Uchwała nr 7/IV/KKR/2015 z dnia 25.02.2015 r. Krajowej Komisji Rewizyjnej Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa w sprawie przyjęcia wniosków pokontrolnych wynikających z protokołu planowej kontroli w zakresie prawidłowości zarządzania majątkiem KR PIIB

 

Krajowa Komisja Rewizyjna

Regulamin KKR
Terminarz posiedzeń KKR
Uchwały KKR
Uchwała nr 7/IV/KKR/2015 z dnia 25.02.2015 r. Krajowej Komisji Rewizyjnej Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa w sprawie przyjęcia wniosków pokontrolnych wynikających z protokołu planowej kontroli w zakresie prawidłowości zarządzania majątkiem KR PIIB PDF Drukuj Email
piątek, 13 marca 2015

Uchwała nr 7/IV/KKR/2015
z dnia 25.02.2015 r.
Krajowej Komisji Rewizyjnej Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
w sprawie przyjęcia wniosków pokontrolnych wynikających z protokołu planowej  kontroli
w zakresie prawidłowości zarządzania majątkiem Krajowej Rady PIIB w 2014 roku

 

 

Na podstawie § 35 pkt 1 ust 1) ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (z późn. zm.) oraz zgodnie z § 3 pkt 1 ust. 1 Regulaminu KKR, obecni na posiedzeniu członkowie KKR w składzie:

 

  1. Tadeusz Durak - Przewodniczący
  2. Urszula Kallik - Wiceprzewodnicząca
  3. Ewa Barcicka  - Sekretarz
  4. Zdzisław Baranowski - członek
  5. Anna Ficner  - członek
  6. Tadeusz Gałązka  - członek
  7. Urszula Jakubowska  - członek
  8. Mirosława Ogorzelec  - członek
  9. Kazimierz Ślusarczyk  - członek

 

 

po zapoznaniu się z wynikami prac zespołu kontrolnego w zakresie prawidłowości zarządzania majątkiem Krajowej Rady PIIB przyjmują następujące wnioski:

 

Wnioski:

  1. Na podstawie wykazu zakupów stwierdza się, że w 2014 r. dokonane zostały tylko zakupy niezbędne.
  2. Dokonywanie zakupów, ewidencjonowanie środków trwałych i wyposażenia niskocennego oraz likwidacja i kasacja środków zużytych dokonywana jest zgodnie z obowiązującym prawem (ustawy, rozporządzenia) oraz uchwałami PIIB.

Poprawiony: wtorek, 10 maja 2016
 
 

Budowa aplikacji internetowych: Budowa aplikacji internetowych