5 lutego 2020 r. podczas targów Budma 2020 w strefie konferencyjnej pawilonu 5 (stoisko 75) o godz. 14.00 odbędzie konferencja pt. „Kup pan cegłę, czyli jak Kowalski kupuje materiały budowlane”. W czasie jej trwania zostanie  przedstawiony raport z badań ścieżki zakupowej klienta budowlano-remontowego.

Ścieżka zakupowa klienta to obecnie gorący temat, analizowany przez specjalistów z wielu branż. Branża budowlana różni się od innych m.in. tym, że inwestycję, jaką jest budowa domu, konsument realizuje raz-dwa razy w życiu, a remont niewiele częściej. Przy zakupie materiałów budowlanych wydatki są duże, decyzje długotrwałe, a lojalność klienta można oceniać na podstawie tego, w jaki sposób mówi o marce innym inwestorom.

Murator.pl postanowił zbadać jak Kowalski podejmuje decyzje zakupowe. Jak to robi, gdy buduje dom, a jak, gdy remontuje mieszkanie. Zbadano zakup 5 kategorii materiałów w procesie budowy i 5 kategorii w trakcie remontu.

Zapytano inwestorów indywidualnych skąd czerpią informacje? Z jakich źródeł wiedzy korzystają na początku ścieżki zakupowej, a których używają najczęściej? Kto decyduje o zakupie poszczególnych typów materiałów? itp.

Odpowiedzi na te tematy będzie można uzyskać podczas konferencji „Kup pan cegłę, czyli jak Kowalski kupuje materiały budowlane”.

MTBiA BUDMA

5 lutego 2020 r. (środa), godzina 14

pawilon 5, Speakers Corner (stoisko 75)

Poznań, ul. Głogowska 14