Ramowy plan pracy – zadania Komisji:
- Opracowanie strategii komunikacji społecznej zewnętrznej i wewnątrz izby (public relations) i przedstawienie do zatwierdzenia przez KR PIIB
- Współpraca z okręgowymi izbami inżynierów budownictwa – tworzenie systemu współpracy oraz wymiany pomysłów i informacji między izbami okręgowymi, a także izbami okręgowymi i Izbą Krajową ze szczególnym uwzględnieniem istniejących mediów tradycyjnych i społecznościowych
- Opiniowanie materiałów promocyjnych kreujących wizerunek PIIB, OIIB oraz zawód inżyniera
- Popularyzacja, monitoring i doskonalenie formy newslettera oraz profilu na facebooku w celu jak najlepszego informowania członków o możliwościach korzystania z oferty wspomagającej pracę zawodową, o działaniach izby i najważniejszych wydarzeniach związanych z branża budowlaną.
- Stała współpraca z rzecznikiem prasowym oraz Krajowym biurem PIIB
- Opiniowanie wniosków o patronat PIIB dla inicjatyw i konferencji organizowanych przez podmioty związane z branżą budowlaną
- Okresowa ocena skuteczności działań podejmowanych przez Komisję.
Harmonogram działań w I półroczu 2019 r.
L.p. |
Zadanie |
Termin |
1. |
Przygotowanie projektu strategii PIIB w zakresie komunikacji społecznej. |
Styczeń 2019 |
2. |
Zebranie, wśród członków Komisji, opinii, propozycji zmian i uzupełnień w projekcie. |
Styczeń/luty 2019 |
3. |
Posiedzenie Komisji - zatwierdzenie ostatecznej wersji projektu strategii, opracowanie działań taktycznych i planu ich wdrożenia. |
Luty 2019 |
4. |
Przedstawienie strategii do zatwierdzenia przez Prezydium Rady PIIB. |
Luty 2019 |
5. |
Przedstawienie strategii do zatwierdzenia przez Rady Krajową. |
Marzec 2019 |
6. |
Stopniowe wdrażanie zatwierdzonych działań. |
Praca ciągła |
7. |
Spotkanie grupy medialnej |
Maj/czerwiec 2019 |
8. |
spotkanie Komisji ds. komunikacji społecznej. Omówienie i ocena dotychczasowych działań. Przygotowanie planu pracy na II półrocze 2019 r. |
Czerwiec 2019 |