I. Informacje:
Obowiązkowe ubezpieczenie OC architektów zawierane jest na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia OC architektów oraz inżynierów budownictwa.
Suma gwarancyjna wynosi 50.000,00 Euro
Składka dla architektów, członków PIIB – 10,00 zł/rocznie
Okres ubezpieczenia może rozpocząć się najwcześniej dnia następnego po przesłaniu wniosku.
II. Tryb zawarcia umowy:
Wszystkie dane niezbędne do zawarcia umowy ubezpieczenia należy podać na platformie sprzedażowej Compensy, przygotowanej dla członków Izby. Dostęp do niej jest możliwy za pośrednictwem Portalu PIIB.
Składkę za ubezpieczenie można opłacić za pośrednictwem platformy. Polisa i inne dokumenty związane z umową ubezpieczenia są przesyłane po uiszczeniu składki na podany przez członka Izby adres e-mail. Przesłana w ten sposób polisa jest dowodem zawartej umowy ubezpieczenia.
Przesłana polisa jest dowodem zawartej umowy ubezpieczenia . Ubezpieczony ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy ubezpieczenia w ciągu 30 dni, poprzez powiadomienie Compensa na adres: https://lp.compensa.pl/rezygnacja/
III. Procedura zgłaszania szkód, roszczeń lub okoliczności, które mogą rodzić roszczenia.
IV. Dodatkowe informacje: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.